peruk

Monday, October 27, 2014

perukla ilk disari cikma denemem. hastaneye gittim, 1 saat kadar bir isim vardi, hallettim geldim ve SIKINTIDAN ÖLDÜM. bu peruk isi bana gore degil sanirim. ama havalar sogudugu icin kafayi kapatmadan cikma opsiyonu da yok. ben de bugun, sapka yerine bunu deneyeyim demistim ama donus yolunda takside cikarip taksicinin kafasina calmamis olmam (taksicinin bunu haketmek icin acilimlari oldu) basari haneme yazilsin.

ama bir ara gozum camli bir kapida kendi yansimama takildi; kapsonun icinden sacim ruzgarda saliniyordu. sonra baktim yanagima falan degiyor, guzeldi.

yine de, sanirim yolun coguna sacsiz devam edecegim. vesile ile bana cesit cesit (bazisi kulakli) sapkalar alan arkadaslarima muhabbetle dolu bin sey.




4 comments:

  1. ama kendi sacin gibi olmus bu bayagi basarili bi peruk. komediler yuzunden saftimiz kaydigindan peruk denince akla gelen kayfaya oturmayan toupee veya erol evgin. ama duzgunu boyle iste. parayi vermeden perugu taksicinin eline tutusturup abi bi tutsana parayi altina koyduydum diyebilirsin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bir daha olaylar olurken blog post yapmaya gayret edicem cunku bu = kacirilmis mukemmel bir firsat.

      Delete
  2. Bu gercekten de cok basarili bir peruk, sana da cok yakismis. Rahatsiz olma durumunu cok iyi anliyorum ama en azindan 'illa da peruk' dedigin bir gun olursa gorunusunden memnun oldugun kaliteli bir perugunun olmasi cok iyi olmus. Sapkalara ek olarak soguk havalarda ben berelere yuklenmistim. Disarda soguktan korunmak icin kullanabilecegin yun bereler bulmak daha kolay da soyle ince ve iceride takabilecegin bere bulmak biraz daha zor. (kullanmak istersen arar buluruz, en kotu benimkileri getiririm o ayri). Ben uyurken bile usudugum icin basimda ince bere ile yatiyordum bir ara. Dolasirken de bazen alta ince bere, sonra ustunden bir yun bere ile 'double down' yapiyordum. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. su an bir arkadasim climate control fabriclere ve onlardan yapilmis cesitli sapka-bereye bakiyor sagolsun. evde de rahat giyebilecegim bir sey bulma arayisindayim. uyurken degil ama geceleri otururken usuyor ki havalar daha soguyacak. bir de dengesiz bir usume, kafam bir yaniyor bir buz gibi oluyor ve vucudumun geri kalanindan tam bagimsiz.

      Delete

 
site design by designer blogs