zalimsin neupogen

Tuesday, October 14, 2014

neupogen'in besinci ve son gunu: hayatimda var oldugunu farketmedigim yerlerim agriyor. dis etlerim, tirnak diplerim, ayak parmaklarimin ucu, hatta saclarim falan agriyor.

artilari: neupogen'den kaynaklanan agri = neupogen calisiyor. neupogen, notropeniye (kan degerlerinin asiri dusmesi) karsi tek silahimiz; filgrastim vucuda giriyor ve kemik iligine fazla mesai yaptirtarak yeni kan hucresi urettiriyor. cunku notrofillerimiz olmadan yasayamiyoruz.

eksileri: cok agri.


+ bu turda neupogen'i kendim yapmaya basladim. normalde yapilirken epey yakar ama sanirim inanilmaz iyiyim, neredeyse hissetmeden veriyorum ilaci. bu konuda ben > hemsireler > doktorlar. en kotusu doktorlar, doktorlar cok kotu igne yapiyor sahiden. bu da aklinizda bulunsun.

bir sonraki notropeniye kadar hoscakal neupogen.

neupogen: temsili degil.



2 comments:

  1. Bunu kitap yapariz kizim (gozlerinde $$$ isaretleri).

    ReplyDelete
  2. Amgen'de uzun yillar çalışmış biriyle tanıştım, yan sanayi olarak ilac yapan bir hukuk sirketi demisti Amgen için.

    ReplyDelete

 
site design by designer blogs