Travis Bickle yahut Peterbald

Saturday, October 25, 2014

25 ekim: yarisini hastanede ama neyse ki diger yarisini evde kutlayabildigim dogumgunumun ertesi gunu (usenmezsem bu senenin dogumgunuyle ilgili birkac sey yazmayi dusunuyorum ama konumuz bu degil), az once dislerimi fircalamak ve gargara yapmak icin banyoya gittigimde...

I HAD A TRAVIS BICKLE MOMENT
(saykotik olmayanindan)

temsili olarak ben, sans mohawk (ve gozlukler ve taksi)


acikcasi once sirf merakimdan "boyle gillette venus'le kessek de kazinir mi bu?" diye basladim ve baktim ki, evet, cirrrt diye kaziniyor. gittigim berber kemoterapi gorenlerin bir yerini kanatmak caiz degildir diyerek ustura kullanmamis ve makineyle kesebilecegi en kisa saci kesmisti. hataymis. keske en basindan beri boyle cillop gibi olsaymis. hayatimda kafama bu kadar dokunmayi sevdigim bir an olmamistir. adeta bir Peterbald kedisiyim.

alerjiklerin dostu, Rus menseili Peterbald kedisi (yahut ben)


ani kararlar bana hep iyi gelmistir.





5 comments:

  1. [ya ben yaziyorum refresh ediyor, post etmiyor falan deli olacam] yillarca basi kabak gezdigimden konforunu bilirim. pufur pufur ruzgar, sabun-sampuan derdi olmayisi, kafayi elleyince olusan o gevsek ve sicak deri hissi. ama kisin hafiften uzarken hep kazaga falan takilirdi pis sakal gibi. kendin tiras etmen en guzeli zaten kolay.

    ReplyDelete
    Replies
    1. iste o velcro sirasinda en zoruymus, onu anladim. her sey kafamda tutulup kaliyordu. ama baktim bu kendin tras isi, en azindan benimki gibi ince ve az sacla gayet kolay. dokulmeyenleri de belli araliklarla kazirim ben. tekrar cikmaya baslayinca da kisa bir sure velcro idare edicez artik ama o arada hizli uzuyor sanirim.

      Delete
  2. Tekrar cikmaya basladiginda biraz tuy gibi cikiyor; sonradan sertlesiyorlar (ya da bana oyle olmustu). Hic rahatsiz edici degildi o ara. Hatta yari-sapik modunda farketmeden kafami oksayarak konusuyordum insanlara. haha. Ilk cikmaya basladiklari zaman hafif awkward bir donem oluyor: hepsi ayni boyda olmuyor, biraz tuyvari oluyorlar, sarimtrak oldugu icin biraz civcive benziyorsun falan. Ama artik cikisa gectigin icin galiba o kadar da umrun olmuyor. Ben kazitmamistim ama o surecte de bir sure kazitmaya devam etmek common bir tercih diyorlar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2008'de saclarim ortayasli erkek gibi dokulmustu, cikanlar oyle asiri sevimsiz tuysu saclardi, ben habire kestirme yoluna gitmistim. ama tabii o zaman yarisi kendi sacim, yarisi arada onlar, hepten tuhafti, bakalim bu sefer nasil olacak. yine hepsinin dokulmemesi ihtimali de var anladigim kadariyla; o zaman gene karisik sac olur, tatsiz olur. zaten bir daha uzatacak sabri bulacakmisim gibi de gelmiyor. o halde hayaller jean seberg!

      Delete

 
site design by designer blogs