ece sukan kaslari

Wednesday, November 5, 2014

surekli seyrelen kaşların pasif agresif baskisina dayanamadim ve aslinda ne zamandir aklimda olan kalici kaş dovmesini bugun yaptirdim (kalici derken, 1.5-2 sene kadar kalici). zaten kaşlarım hayatimin her doneminde seyrek ve kumral oluslariyla dikkat cek(me)mislerdir; guldur guldur kaşlarım vardi ve simdi yok gibi bir kayip yasamadim. ama saclar da olmayinca (ve daha onceki maceralarimdan hatirlayacaginiz uzere peruk da takmadigim icin) kaşların da seyrelmesi = haddini asan bir yumurtalik. GY, icime donusunde Ido kaşlı olacagim ve aman allahim ne yapacagimizi bilemeyecegimiz dusunsenehemdeikiseneboyunca suphesini dusurdugunden beri benim de cekincelerim vardi (ama kendisi beni en seyrek kaşlı halimle hic gormuyordu cunku ben sabah daha erken uyanip bu hatayi duzeltiyordum dolayisiyla NE BILECEKTI). tabii bu maceradan Sevda Demirel'in yesil-siyah kaşlarıyla cikma riski de vardi. tabii boyle olmadi; zaten ben de kaşı yapacak hanimi 15 dakika boyunca her turlu soru ve sorunumla darladim: "duz olsun", "bu duz mu? o zaman duz olmasin", "Zeynep'inki gibi olsun", "ama kalin olmasin"...

neyse ki, netice gayet basarili. su an olabilecekleri en koyu halde (cunku 3-5 gun sonra normallesmeye basliyor) bile pinarcim kaşına naptim canim? denecek bir halde degiller. bu parkuru da kazandiklarimiz listesine ekliyor ve yola devam ediyoruz.


(yazinin basligi ece sukan kaşları cunku dun geceki dogumgunu partisi masasinda en az on kere ece sukan kaşları diye sayikladim, ustelik ece sukan demeyi de beceremedim. tabii gonul isterdi ki ece sukan kaşlarım olsun ama tesis yok.)

musteri memnuniyeti yuzumden okunurken. keske ruj surseymisim.
ece sükan: kaşlı birisi.

3 comments:

  1. yalnız çok iyi oldu adminim, mission accomplished ^_^

    ReplyDelete
  2. çok güzel olmuş, zaten çok güzelsin. ben bu blogu hep okuyorum, saçlarım tekrar uzuyor postuna kadar okiycam. öpücüks.

    ReplyDelete

 
site design by designer blogs