tembel degil ve calisiyor

Monday, November 24, 2014


gecenlerde dusunce sislenmesinden bahsetmistim (bunu bana gayet guzel ceviren Ihsan hocama tesekkurler, ben brain fog deyip duruyordum). bununla ilgili yaptigim seylerden biri lumosity, peak gibi konuyla ilgisi olan arkadaslarin da "etkili oluyor" dedigi oyunlarla, app'lerle hasir nesir olmak. her gun degilse de, bazen birkac gun ustuste, bazen gunasiri oynamaya gayret ediyorum. acikcasi bazi acilardan bekledigimden daha iyiyim, bazi alanlarda ise surekli duvara carpiyorum. asagidaki gorseller peak'te simdiye kadarki performans grafiklerim. hafizadaki inatci sorun dikkatleri cekecektir.

ben odak sorunu yasiyorum dememe ragmen bu cocuk bana "en iyi oldugun alan odaklanma" diyor.


focus. srsly?
gurur tablom. dususun tam kemoya denk gelmesi tesaduf mu? bence degil.  


memory: olmuyor :(

No comments:

Post a Comment

 
site design by designer blogs