pet ct

Wednesday, November 12, 2014

an itibariyle hastaneye intikal ettim ve 9'daki pet ct randevumu bekliyorum. ismi cok sevimli gelen bu tarama tekniginin acilimi positron emission tomography -ve acikcasi tam ne demek bilmiyorum. su an dusuncelerim (annemin surekli bankodaki kizi darlamasina kulagim takilmadigi zamanlarda) pet'in sonucu cunku o sonuc bize tedavinin nasil gittigini gosterecek. bana sorarlarsa iyi gidiyor ama bakalim iceride nasil gidiyor? bakalim lenf sistemi memnun mu? bakalim beyaz atli sovalyemiz rituximab muvaffak olabilmis mi? sonucu hemen alinmayacak da olsa (genelde raporu ertesi gune yazilir) ben artik bu isin kendi capimda uzmani oldugumdan, en azindan supheli tutulum var mi yok mu kabaca bir fikrim oluyor. o yuzden planim, cikar cikmaz monitorun oldugu odaya gidip ekrana goz atmak. normalde her pet ct'mi sonomed'de cektirdigimden ve kendileriyle akrabalik bagim oldugundan "ee nasil bakalim gencler?" diye monitorun oldugu odaya kafami sokmaya alisigim ama simdi hastanedeyiz ve buradaki burnumu sokma derecem ne kadar olacak, gorecegiz. umuyorum ki raporda "kanser buttttttun vicudu sarmis hanimefendi" minvalinde bir seyler yazmaz. bu kadar kusturan ilaci bosuna aldiysam cok kizacagim ve kuzenimin tavsiyesi uzerine ayahuasca shamanlarina karisacagim.

gelismelerle karsinizda olacagiz.



3 comments:

  1. Fingers crossed. En iyisini sen biliyorsundur zaten, iyi gidiyor diyorsan iyi gidiyordur o kadar! Sonra jack ve finnleri kapıştırıcaz :)

    ReplyDelete
  2. Şamanlara karışmak her durumda güzel fikir. Senin tılsımlı şehirden geldiğini duyarlarsa kim bilir nasıl kucaklarlar! tez zamanda güzel haberlerini duyalım:)

    ReplyDelete

 
site design by designer blogs